2010年6月19日

Mayan Ruins of Tulum

On our cruise last month, we also went to Mexiconiconico I always longed to go to Mexico... to see the Mayan ruins! So I did not miss this opportunity to go to one of them, Mayan Ruins of Tulum. It was a very hot day and there was very little shade, but I'm so glad we made it! Such a beautiful place, with tons of history... I love to go visit other Mayan ruins somedaymrgreen

On our way to Tulum. It took us 1 hr from Playa del Carmen.


Mayan ruins of Tulum



Iguana is everywhere!


Beautiful beach is right in front of ruins!




Beautiful flowers


Tribal dancing?

2 コメント:

endunham さんのコメント...

Tulumに行ったんですねー。ああ、いいなー。
私が10年前に行った時は、チチェン・イッツァだけ。Tulumも行きたかったんですよねー。
やっぱりユカタン半島にまた行きたい!

Lothlorien(ローリエン) さんのコメント...

こんにちは、Endunhamさん!Tulumはたまたまそこのマヤ遺跡が近かったというので行ってきました。実は私はendunhamさんの行ったチチェン・イッツァに行きたかったんですよ〜。でもTulumに行けて良かったと思っています。
私もいつかその他の諸々のマヤ遺跡巡りをいつかしたいですね。。。南の方にあるBelizeの方とか、とても魅力的です;)